Tip číslo 1 - Gametize
Gametize je flexibilní platforma pro tvorbu gamifikovaných kampaní. Uživatelé ji hodnotí jako jednu z nejjednodušších na provoz.
Oficiální stránky vývojáře tvrdí, že vytvořit gamifikovanou prodejní kampaň bude komukoli trvat pouhých 5 minut.
Gametize nabízí širokou škálu funkcí a nástrojů, od vytváření soutěží, výzev až odměňování věrných zákazníků.
Tip číslo 2 - Badgeville
Badgeville je naším druhým tipem pro vytváření gamifikovaných prodejních kampaní. Badgeville pracuje především s následujícími nástroji:
-
Behavior Engine – rozpoznává a následně odměňuje chování zákazníků,
-
mechanika zapojení – aktivně zapojuje návštěvníky do procesu zpětné vazby v reálném čase,
-
podrobná analýza chování zákazníků,
-
Widget Studio & Developer Tools – umožňuje nastavit různé vrstvy zapojení v jejich rozhraní.
Tip číslo 3 - Bunchball
Bunchball je dalším oblíbeným nástrojem pro tvorbu gamifikovaných prodejních kampaní.
Jedná se o cloudový software, jehož cílem je zlepšení loajality koncových zákazníků vůči dané společnosti a jejich zapojení se online pomocí herních mechanismů.
Nabízí poměrně rozsáhlou sadu funkcí a analytických nástrojů, které umožňují sledovat výkon kampaně a měřit její úspěch.
Bunchball také poskytuje možnost propojení se sociálními sítěmi nebo dalšími platformami.
Tip číslo 4 - Punchh
Punchh je specializovaná platforma pro gamifikaci zejména v oblasti gastronomie (zejména restaurací) a maloobchodu.
Pomáhá restauracím a maloobchodním značkám vytvářet gamifikované prodejní kampaně, které koncové zákazníky motivují k věrnosti a opakovaným nákupům.
Tip číslo 5 - Rise.global
Rise.global je poslední nástroj pro vytváření gamifikovaných kampaní, tentokrát se zaměřením na sociální média. Platforma umožňuje především následující možnosti:
- vytvářet a sledovat jednotlivé ukazatele výkonu,
- navrhovat a realizovat soutěže,
- odměňovat zákazníky za jejich osobní aktivity na sociálních sítích.